Je bedrijfsnetwerk 24/7 onder toezicht en in beheer. Op afstand. Zodat problemen in het netwerk proactief worden opgespoord. Geen paniekvoetbal meer of halsoverkop brandjes blussen, maar vooraf weten wat er nodig is om vlekkeloos te blijven draaien.
Helaas gebeurt het wel eens dat je last hebt van een haperend systeem of er zelfs helemaal uitklapt. Hoe fijn zou het zijn als wij dit probleem vooraf al zien aankomen en erop reageren? Nog voordat het een probleem is.
Met RMM kijken we mee onder de motorkap. Door de 24/7 monitoring zien we problemen aankomen en lossen ze in veel gevallen op afstand op.
Help! Personeel kan niet werken, je omzet ligt stil en je moet wachten tot de leverancier komt om het probleem op te lossen. Dit kost handenvol geld!
Met remote monitoring zien wij veel problemen vooraf aankomen. Onze geavanceerde tool biedt ons inzicht in wat er onder de motorkap afspeelt. En daar spelen wij op in. Proactief.
Een systeem dat vastloopt omdat een schijf niet voldoende ruimte meer heeft, is verleden tijd. Updates en patches worden op afstand uitgevoerd. Je systeem loopt voortaan op rolletjes.
Personeel werkt weleens thuis of logt in op de PC waar het hele gezin mee op internet gaat, games op speelt en bestanden op downloadt. Waarschijnlijk heb je geen idee welke impact dit kan hebben op je systemen. Een virus op een privécomputer kan het hele bedrijf platleggen.
Met onze RMM oplossing hoef je je daar geen zorgen meer om te maken. Wij zorgen voor een veilige overdracht van gegevens en houden virussen en kwaadwillenden buiten de deur.
Je hebt zelfs de mogelijkheid om te kiezen voor onze nieuwe en zeer geavanceerde Anti-Ransomware Module. Hiermee maak je het gijzelen van systemen onmogelijk.
Wij monitoren uitsluitend gegevens die nodig zijn om de systemen te laten draaien. Denk aan updates, patches, prestaties van processoren en schijven en foutmeldingen die het systeem genereert. Alleen onder de motorkap kijken, noemen wij dat.
Alle handelingen die binnen jouw bedrijf worden uitgevoerd, worden niet gemonitord.
Onze supportmedewerkers staan voor je klaar!
Als je belt kunnen wij direct de technische gegevens van het systeem uitlezen. Je hoeft dus geen ingewikkelde zaken uit te leggen aan onze medewerkers. De kans is groot dat zij onmiddellijk zien wat het probleem is. En het direct op afstand verhelpen.
Je krijgt toegang tot een eigen klantenportaal waar je kunt inzien wat de status is van jouw tickets.
Of je nu hulp wilt bij het inrichten of onderhouden van je bedrijfsnetwerk of Cloud diensten, er een computer gecrasht is, of dat je advies wilt voor de aanschaf van nieuwe hardware.
Geen vraag op gebied van ICT is ons te gek. We heten niet voor niets ONB-ICT.